Podcast

Sälj- & Marknadspodden

Anders Hermansson och Lars Dahlberg från Business Reflex träffar inspirerande personer inom digital marknadsföring och försäljning och pratar om de senaste trenderna och framgångssagorna.

Lyssna här eller på Google Podcast, Spotify eller Apple Podcast.

Sälj och Marknadspodden
Sälj och Marknadspodden
  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

    I det här avsnittet av sälj- och marknadspodden betonas vikten av thought leadership som en kritisk strategi inom B2B-marknadsföring och försäljning. Vår gäst Sara Månsson jobbar på Business Reflex och brinner för strategi inom marknad och sälj.

  • Lena Zetterberg Björk
    Lena Zetterberg Björk

    Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

    I vårt nya avsnitt av Sälj- och Marknadspodden utforskar vi konsten att skriva texter som verkligen får läsaren att agera. Tillsammans med den erfarna copywritern och författaren Lena Zetterberg Björk diskuterar vi hur du kan förbättra din copywriting för att nå ut till den digitala B2B-köparen.

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

    I vårt nya avsnitt av Sälj- och Marknadspodden utforskar vi varumärkesbyggandets fascinerande värld tillsammans med den internationellt erkända varumärkeskonsulten och formgivaren Kim Westerlund. Tillsammans med Lars Dahlberg från BusinessReflex dyker vi djupt ned i en innovativ modell inspirerad av det periodiska systemet – The Branding Table.

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

    I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden har vi glädjen att välkomna Alexander Slotte för ett samtal med Anders Hermansson. Tillsammans diskuterar de en rad viktiga ämnen, bland annat referensförsäljning och vikten av starka mänskliga relationer.

  • Pontus Stanstrup
    Pontus Stanstrup

    Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

    I detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden har vi nöjet att välkomna Pontus Staunstrup, en av Sveriges ledande experter på Content/Inbound marketing, Account Based Marketing samt sociala medier.

  • Sälj och Marknadspodden
    Sälj och Marknadspodden

    Podd #225 – New model selling

    I detta avsnitt dyker Lars Dahlberg och Anders Hermansson djupt in i världen av modern marknadsföring och försäljning och tar en närmare titt på hur man bäst skapar och upprätthåller starka kundrelationer.

  • Sälj och Marknadspodden
    Sälj och Marknadspodden

    Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

    Senaste podcasten som vi har valt att kalla "Marknadsföring ger ingen effekt", diskuterar Lars Dahlberg och Anders Hermansson varför marknadsföringsstrategier ibland misslyckas och hur du kan åtgärda det.

  • Sälj och Marknadspodden
    Sälj och Marknadspodden

    Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

    Senaste podcasten där vi går på djupet med utmaningarna för marknadschefer inom B2B. Från höga förväntningar till AI-integration, vi täcker allt!

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

    Navigera hållbarhetsutmaningar och transformera ditt varumärke med innovativa lösningar för en hållbar framtid.

  • Sälj och Marknadspodden
    Sälj och Marknadspodden

    Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

    Utforska Framtidens CRM med fokus på leadskvalificering och sömlös integration för att maximera försäljningseffektiviteten.