Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Erika och Stefan snackar mätning av konverteringar och hur de tänker kring A/B-tester. Stefan levererar en övergång i världsklass och Erika berättar om sin galna tävlingsinriktning.
Podcast (marknadssoffan): Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS

Senaste inläggen

Hubspot
Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?
Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Bygga varumärke, Digital marknadsföring, Hubspot
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Senaste poddavsnitten
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?
#012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?
#011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?
#010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?
#009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?


