Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Erika och Stefan snackar mätning av konverteringar och hur de tänker kring A/B-tester. Stefan levererar en övergång i världsklass och Erika berättar om sin galna tävlingsinriktning.
Podcast (marknadssoffan): Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?
#012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?
#011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?
#010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?
#009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?