Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Erika och Stefan snackar mätning av konverteringar och hur de tänker kring A/B-tester. Stefan levererar en övergång i världsklass och Erika berättar om sin galna tävlingsinriktning.
Podcast (marknadssoffan): Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS

Senaste inläggen
SEO
Vad är Generativ Engine Optimization (GEO)?
Vad är Generativ Engine Optimization (GEO)?
Digital marknadsföring
Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B
Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B
Senaste poddavsnitten
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?
#012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?
#011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?
#010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?
#009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?