Marknadssoffan
#004 – Varumärke: Mer än bara en grafisk profil
Erika och Stefan diskuterar varför varumärkesarbete ofta hamnar i bakvattnet till fördel för att fokusera på att skapa leads. Erika pratar om effekten av greenwashing och Stefan ger sitt bästa exempel på en genial kampanj som lyfte ett varumärke med ett snuskigt budskap.
Podcast (marknadssoffan): Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS

Senaste inläggen
Bygga varumärke, Digital marknadsföring, Hubspot
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Bygga varumärke, Digital marknadsföring
Frilansare vs marknadsföringsbyrå i Stockholm – vad passar ditt företag bäst i ekonomiskt utmanande tider
Frilansare vs marknadsföringsbyrå i Stockholm – vad passar ditt företag bäst i ekonomiskt utmanande tider
Senaste poddavsnitten
#016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#013: Robotvän: Kan nya AI-tjänster bota ensamhet?
#012: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?
#011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?
#010 – Distansarbete: Ska vi tvinga tillbaka folk till kontoret?
#009 – Back2Office: Hur påverkas produktiviteten när vi går tillbaka till kontoret?