Sälj- & Marknadspodden
Pod #165 – Utveckla ditt WHY!
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Hur du utvecklar ditt företags WHY
I det här avsnittet av sälj- och marknadspodden berättar vi om hur Business Reflex har utmanat och utvecklat sitt WHY! Vi vill på detta sätt ge andra inspiration till att göra samma sak. Ditt WHY är grunden i att utveckla ett starkt varumärke. Enligt nya undersökningar och böcker som kommit på senare tid är det tydligt att bygga ett starkt varumärke över tid kommer att bli allt viktigare för långsiktig tillväxt och lönsamhet inom B2B.
Att komma fram till och utveckla sitt WHY är inte någon lätt process. Vi beskriver den process som vi själva nyttjat som är inspirerad av boken Story Driven, skriven av Bernadette Jiwa.
Eftersom Business Reflex är en TEAL organisation har vårt WHY en djupare innebörd än att bara ligga till grund för hur vi utvecklar vårt varumärke. TEAL företag nyttjar sitt WHY som grunden i sin affärsutveckling och löpande beslutsfattande i vardagen. Vill ni lära er mer om TEAL rekommenderar vi att ni lyssnar på följande avsnitt:
Pod #145 – Den självstyrande organisationen
Pod #123 – Reinventing Organizations
Hoppas avsnittet kan ge dig ny inspiration och kraft att driva frågan kring att skapa och utveckla ditt eget företags WHY.
På slutet så ger vi också lite tips på hur ni kan lyckas med era framtida konferenser.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén