Sälj- & Marknadspodden

Podd #198 – Så agerar snabbväxande mjukvarubolag

Är du sugen på tillväxt? Niklas sitter på en mängd insikter om vad som gör företag till “Growth Champions”, bolag som växer med över 40% per år.

 

Niklas Carling

Dagens gäst – Niklas Carling på Monterro

I det här avsnittet av Sälj- och Marknadspodden får vi veta hur man ökar sina chanser att bli ett snabbväxande mjukvarubolag!

Vår gäst Niklas Carling arbetar med tillväxtstrategi på Monterro som precis publicerat en omfattande rapport om nordiska SaaS-bolags tillväxt. Niklas sitter på en mängd insikter om vad som gör företag till “Growth Champions”, bolag som växer med över 40% per år. Det och mycket mer kommer han berätta för oss.

Spetsa öronen extra ni som är sugna på tillväxt!

Läs hela rapporten “Nordic B2B Software Growth Benchmark 2022” på Monterro’s hemsida.

Så agerar snabbväxande mjukvarubolag Niklas Carling Monterro

Psst..

Visste du att de företag som växer snabbast satsar på sälj- och marknadsföring? Det är vi experter på. Kontakta oss!

Anders Hermansson

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • VD rapport om tillväxt growth alliance

    Försäljning, Growth Alliance

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

  • Hubspot för SaaS

    Hubspot

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #240: VD-undersökning om utmaningar kring tillväxt, en första sneak peek

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN