Sälj- & Marknadspodden

Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

Utforska Framtidens CRM med fokus på leadskvalificering och sömlös integration för att maximera försäljningseffektiviteten.

 

Sälj och Marknadspodden

Maximera försäljningseffektiviteten med framtidens CRM

Utforska kritiska aspekter av CRM-system, från att dokumentera säljarbete till att anpassa äldre system för dagens marknad. Anders delar fördelarna med AI i leadskvalificering, och vi diskuterar sömlös integration mellan marknadsföring och försäljning för ökad effektivitet.

I avsnittet belyser vi även hur vanliga undanflykter kan förvandlas till drivkrafter för framgång och varför datadrivenhet inte är en lyx, utan en nödvändighet. Upptäck hur plattformar som HubSpot kan lyfta hela försäljningsorganisationen med insikter från en av våra samarbetspartners.

Gör ditt CRM-system till en tillgång, inte ett hinder!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Hubspot för SaaS

    Hubspot

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

  • Bygga varumärke, Digital marknadsföring, Hubspot

    Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?

    Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring