Sälj- & Marknadspodden
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars
Utforska Framtidens CRM med fokus på leadskvalificering och sömlös integration för att maximera försäljningseffektiviteten.
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945

Maximera försäljningseffektiviteten med framtidens CRM
Utforska kritiska aspekter av CRM-system, från att dokumentera säljarbete till att anpassa äldre system för dagens marknad. Anders delar fördelarna med AI i leadskvalificering, och vi diskuterar sömlös integration mellan marknadsföring och försäljning för ökad effektivitet.
I avsnittet belyser vi även hur vanliga undanflykter kan förvandlas till drivkrafter för framgång och varför datadrivenhet inte är en lyx, utan en nödvändighet. Upptäck hur plattformar som HubSpot kan lyfta hela försäljningsorganisationen med insikter från en av våra samarbetspartners.
Gör ditt CRM-system till en tillgång, inte ett hinder!

Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Hubspot
Navigera AI-eran med autenticitet – insikter från HubSpot INBOUND 2025
Navigera AI-eran med autenticitet – insikter från HubSpot INBOUND 2025
Hubspot
Så får ni sälj att verkligen använda HubSpot CRM – 5 nycklar till framgång
Så får ni sälj att verkligen använda HubSpot CRM – 5 nycklar till framgång
Senaste poddavsnitten
Podd # 237 – Därför läcker din tratt
Podd #236 – Därför är din tratt för tunn
Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn
Podd #234 – Take back control
Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN
Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring
Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC
Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B