Sälj- & Marknadspodden
Podd #208 – The future state of trust
Vi lyssnar på Henrik Larsson-Broman från Mercuri International Research om förtroende inom B2B-försäljning. Utgångspunkten är den nya undersökningen "The future state of trust”.
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945

Så påverkar förtroende din B2B-försäljning
Visst har förtroende alltid varit viktigt när vi säljer inom B2B! “The future state of trust” är en färsk undersökning från Mercuri International Research, som visar oss exakt hur viktigt det är.
Med en hög nivå av förtroende blir affärsgenereringen effektivare och kunderna stannar längre. Det är de som är “Thought Leaders” och har vunnit tillit som får sälja helt enkelt.
Detta poddavsnitt är en intervju med Henrik Larsson-Broman från Mercuri International, som ger oss en inblick i undersökningen och konkreta tips på hur du förbättrar din “trust”.
Connecta gärna med Henrik på LinkedIn, eller ta del av under undersökningen “The future state of trust”.

Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen

Hubspot
Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?
Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Bygga varumärke, Digital marknadsföring, Hubspot
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Vad gör en HubSpot-byrå – och varför behöver ditt företag en?
Senaste poddavsnitten
Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd
Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt
Podd # 237 – Därför läcker din tratt
Podd #236 – Därför är din tratt för tunn
Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn
Podd #234 – Take back control
Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN
Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring


