Dagens gäster- Roger Ström och Martin Vendel

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden gör vi en intervju med författarna Roger Ström och Martin Vendel. De har nyligen kommit ut med den svenska boken om digital marknadsföring. Riktigt intressant att det kommer bra svenska böcker i ämnet.

Boken har en bra struktur och innehåll. Passar utmärkt för personer i ledande ställning inom svenskt näringsliv. Den ger bra förståelse för nuläget och hur man bör tänka för att lyckas med sin marknadsföring i den digitala era vi lever i.

I detta avsnitt får du en övergripande inblick i bokens innehåll. I podcasten nämns att boken är nominerade till ett pris. Det är tyvärr inte sant i nuläget när podden släpps. Vill ni hitta mer information om boken så gör ni det här.

Anders Hermansson

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • B2B VD tillväxt

    Growth Alliance

    Den nya verkligheten för B2B-tillväxt – insikter från 30 svenska VD:ar

    Den nya verkligheten för B2B-tillväxt – insikter från 30 svenska VD:ar

  • VD rapport om tillväxt growth alliance

    Growth Alliance, Guide

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

Senaste poddavsnitten

  • Podd #242 – Så gör du B2B e-handel till en tillväxtmotor

  • Podd #241 – Så får du med hela organisationen på tillväxtresan

  • Podd #240: VD-undersökning om utmaningar kring tillväxt, en första sneak peek

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn