Många känner oro och blir därför kortsiktiga. Det finns också ett behov av att få kontroll på tillvaron. Det är utgångspunkten för dialogen med kunderna framöver. Vi har satt ihop 4 steg som vi hoppas ska hjälpa till nu när mycket är oförutsägbart och ovant.

Vi går igenom och försöker ge konkreta tips.

Stegen i kristid

  1. Förlora inga kunder
  2. Förlora inga pågående affärer
  3. Bli inte bortglömd
  4. Träna och bli bättre än någonsin

Tack för att ni lyssnar!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Hubspot

    Navigera AI-eran med autenticitet – insikter från HubSpot INBOUND 2025

    Navigera AI-eran med autenticitet – insikter från HubSpot INBOUND 2025

  • Hubspot

    Så får ni sälj att verkligen använda HubSpot CRM – 5 nycklar till framgång

    Så får ni sälj att verkligen använda HubSpot CRM – 5 nycklar till framgång

Senaste poddavsnitten

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B