Djupdykning av boken “Supertrenderna”

Det finns ett antal supertrender man måste ha koll på för att inte få väldigt stora problem under de kommande åren. Vi har djupdykt i boken som heter just Supertrenderna. Boken är skriven av Henrik Larsson Broman och Peter Siljerud. Vi hoppas att vi gör boken rättvisa! Anders intervjuade Henrik i avsnitt 150. Det kan vi rekommendera för den som vill förstå mer om trender som fenomen.

Vi går igenom 9 trender och försöker bena ut vad man ska göra för att kunna utnyttja dom till sin fördel.

I slutet berättar vi om att man kan få en konsultation med oss om man vill diskutera hur man ska designa hela kundlivscykeln. Om man vill det kan man kontakt Lars Dahlberg eller Anders Hermansson på LinkedIn eller maila till kontakt@businessreflex.se.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital marknadsföring

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

  • Digital marknadsföring

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

Senaste poddavsnitten

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup