Dagens gäst – Henrik Larsson Broman

Avsnitt 150 är en intervju med Henrik Larsson Broman från ProSales Institute. Vi pratar om suptertrender som viktiga indikatorer för affärsutveckling.

Du får reda på

  • Hur en trend skapas
  • Hur man upptäcker en trend
  • Hur man skapar förmågan att använda trender för att bli framgångsrik

Henrik har tillsammans med Peter Siljerud skrivit boken Supertrenderna : Fakta och insikter som framtidssäkrar din försäljning och marknadsföring. Boken hitta man t ex på Bokus.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars