Sälj- & Marknadspodden
Podd #183 – Hur säkrar du ditt varumärke?
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden pratar vi om hur du säkrar ditt varumärke. Att varumärken är viktigare än någonsin har vi pratat om tidigare i sälj- och marknadspodden men i samband med den snabba förändring som sker i vår omvärld kopplat till Corona pandemin behöver många se över sin varumärkesposition. För att kunna utveckla ditt varumärke gäller det att ha koll på varumärkets nuläge och vad du behöver göra för att utveckla det.
För att ni lättare ska förstå hur det går till att skapa sig denna förståelse och säkra sitt varumärke har jag bjudit in en expert från ett stort undersökningsföretag som heter Origo Group. Avsnittet är en intervju med Karin Hedelin-Lunden. Karin berättar hur ni ska gå tillväga och ger konkreta tips.
Karin hittar ni enklast via www.origogroup.com
I avsnittet tipsar Karin om information som Origo Group tagit fram som ni kan nyttja för att skapa er en djupare förståelse. Informationen hittar ni här.
Fortsätt gärna lyssna på vårt avsnitt om varumärkesskydd och domäner.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars