Frukostföreläsning

B2B-tillväxt – strategier som levererar resultat

I en tid präglad av snabb AI-utveckling och en osäker omvärld förändras köpbeteenden snabbare än någonsin.

Många företag upplever att de tappat greppet om sin tillväxt och saknar en tydlig strategi för marknadsföring och försäljning inom B2B.

Men det går att ta tillbaka kontrollen – och rikta utvecklingen mot hållbar och lönsam tillväxt.

Anders Hermansson och Lars Dahlberg från Sälj- och Marknadspodden delar med sig av hur du bygger en strategi för framgång baserad på tre centrala byggstenar:

  • Erbjudandet – gör ditt värde tydligt.

  • Relationerna – bygg förtroende genom hela kundresan.

  • Systematiken – få sälj och marknad att dra åt samma håll.

Du får insikter, struktur och verktyg som hjälper dig att växa hållbart i en komplex och snabbrörlig värld.

Talare

Anders Hermansson

VD/ Medgrundare Business Reflex

Innovatör inom marknadsföring och försäljning och utforskar ständigt nya territorier och lösningar. Han är dessutom en mycket god berättare.

Lars Dahlberg

Lars Dahlberg

Medgrundare Business Reflex

Sälj-och marknadsföringsguru och mästare på att hitta kreativa lösningar för kunders unika utmaningar.

När och var?

  • 26 augusti
  • 09:00

  • Arena Skrapan, Stockholm

Boka din plats redan idag – antalet platser är begränsat!