Dagens gäst – Bertil Timan

I det här avsnittet av sälj- och marknadspodden pratar vi om varför det är viktigare än någonsin att jobba aktivit med att utveckla sitt varumärke? De tre faktorer som vi går igenom är:

  • Det är ett effektivt och ett relativt enkelt sätt att öka värdet på sitt företag och skapa konkurrensfördelar
  • Generationen som kallas Millenials (generation Y) kräver en helt ny nivå när det gäller varumärke jämfört med tidigare generationer
  • 2/3 av all kommunikation om oss sker när vi inte är inblandade och vi får allt mindre kontroll.

Podcasten gästas av Bertil Timan som är expert på varumrärkesarbetet inom B2B.

Bertil beskriver hur man bygger upp sitt varumärke baserat på 7P och hur man bygger grunden kring sitt brand perception.

Vill ni komma i kontakt med Bertil kan ni skicka ett mail till timan.bertil@gmail.com.

Anders Hermansson

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • VD rapport om tillväxt growth alliance

    Försäljning, Growth Alliance

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

    Tillväxtens nya verklighet – insikterna varje B2B-VD behöver just nu

  • Hubspot för SaaS

    Hubspot

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

    Vad kostar det för ett B2B SaaS-bolag att göra fel i HubSpot – och hur undviker du misstagen?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #240: VD-undersökning om utmaningar kring tillväxt, en första sneak peek

  • Podd #239 – Live Stream på LinkedIn: så bygger du förtroende och räckvidd

  • Podd #238 – Så skapar du ett oemotståndligt erbjudande som driver tillväxt

  • Podd # 237 – Därför läcker din tratt

  • Podd #236 – Därför är din tratt för tunn

  • Podd #235 – En uppdatering om nuläge och framtid för LinkedIn

  • Podd #234 – Take back control

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN