Sälj- & Marknadspodden
Pod #27 – Tre intervjuer om 2014 och 2015
I årets sista avsnitt intervjuar vi Magnus Höij, Mats Gustavsson […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
I årets sista avsnitt intervjuar vi Magnus Höij, Mats Gustavsson och Christopher Engman.
Magnus Höij känner många till efter en lång rad framgångsrika år på IDG, med Internet World, Computer Sweden och inte minst Webbdagarna. Idag arbetar Magnus som vd på ett av Almegas bolag.
Mats Gustavsson grundade Wednesday Relations som idag lockar ett stort antal markndasförare till både stora och små aktiviteter.
Christopher Engman är grundare till Vendemore som erbjuder tjänster kring account based marketing.
I podden får vi ämnen som marknadsföring, försäljning och digitalisering belysta ur olika synvinklar. Våra intervjupersoner delar även med sig av sina råd inför 2015.
Vi på Business Reflex passar på att tacka för år 2014 och önskar ett gott nytt år.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén