Sälj- & Marknadspodden

Pod #115 – Startup of the year berättar om sin digitala affärsgenerering

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden intervjuar vi Anders [...]

 

Startup of the year

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden intervjuar vi Anders Hardebring som är VD och grundare av Imagimob som nyligen blivit utsedda till Startup of the year i Sverige. Anders berättar om hur Imagimob byggt upp och utvecklat sin digitala marknadsföring och affärsgenerering. Det finns mycket att lära för alla B2B företag men kanske framför allt Startups.

Unika produkter som gör AI on the edge möjligt

Ni får också lära er om Imagimobs produkter och unika teknologi som möjliggör att Artificial Intelligence (AI) kan användas på ett effektivt sätt. Imagimob kallar det för AI on the edge och deras produkt heter SensorBeat. Vill ni veta mer kan ni ladda ner deras White Paper här. Vill ni komma i kontakt med Anders Hardebring hittar ni honom enklast på LinkedIn eller skickat ett mail till anders@imagimob.com

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt