Sälj- & Marknadspodden
Pod #115 – Startup of the year berättar om sin digitala affärsgenerering
I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden intervjuar vi Anders […]
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden intervjuar vi Anders Hardebring som är VD och grundare av Imagimob som nyligen blivit utsedda till Startup of the year i Sverige. Anders berättar om hur Imagimob byggt upp och utvecklat sin digitala marknadsföring och affärsgenerering. Det finns mycket att lära för alla B2B företag men kanske framför allt Startups.
Unika produkter som gör AI on the edge möjligt
Ni får också lära er om Imagimobs produkter och unika teknologi som möjliggör att Artificial Intelligence (AI) kan användas på ett effektivt sätt. Imagimob kallar det för AI on the edge och deras produkt heter SensorBeat. Vill ni veta mer kan ni ladda ner deras White Paper här. Vill ni komma i kontakt med Anders Hardebring hittar ni honom enklast på LinkedIn eller skickat ett mail till anders@imagimob.com
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM