Sälj- & Marknadspodden

Pod #95 – Sommaravsnittet som reflekterar och ger ny inspiration

I sommaravsnittet av sälj- och marknadspodden sammanfattar några av Business […]

 

I sommaravsnittet av sälj- och marknadspodden sammanfattar några av Business Reflex medarbetare de mest intressanta avsnitten från vintern och våren. Reflekterar över det som varit och ger ny inspiration. Vi delar också med oss av lite ny kunskap. Vi pratar bland annat om modern SEO.

Vi utmanar alla marknadsförare på semester att skicka in ett förslag på en Minimum Viable Marketing (MVM) till kontakt@businessreflex.se. Vi ger dig feedback på din idé innan du kör igång efter sommaren. MVM är en tydlig trend som alla marknadsförare måste testa. Det är inte så lätt men kommer bli viktigt för många i den digital och snabbt föränderliga tidsålder som vi lever i.

Vi tackar alla trogna lyssnare för att ni lyssnar på oss och ger värdefull feedback. Sälj- och marknadspodden laddar nu själva upp inför en spännande höst där vi kommer jobba vidare med nya inspirerande och lärorika avsnitt.

Sommar, sommar, sommar…….. det är dans i folkets park.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech