Sälj- & Marknadspodden

Pod #120 – Sommaravsnittet med våra spaningar och trender

Sommaravsnittet från Sälj- och Marknadspodden tar upp trender inom digital […]

 

Sommar med Business Reflex

Sommaravsnittet från Sälj- och Marknadspodden tar upp trender inom digital marknadsföring och försäljning. Vi leverera också vår syn på dessa och delar med oss av lite tips och lärdomar.

Nu är det dags för att reflektera i hängmattan!

Luta dig tillbaka i hängmattan och lyssna in. När du gjort det, tänk tillbaka du med på ditt eget arbete. Ställ dig följande frågor:

  • Vad har du lärt dig som du ska ta med dig och fortsätta med?
  • Vad ska du göra annorlunda?
  • Vad ska du sluta med?
  • Vad ska du börja med?

När du vilat dig och gjort din analys kommer du tillbaka utvilad och med ny energi för att göra vad du kan för att ta hand om den alltmer digitala B2B-köparen. En sak är säker – utvecklingen bara fortsätter och vi som ansvarar för marknadsföring och försäljning måste hänga med och göra vad vi kan för att vara …….. Relevanta!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén