Sälj- & Marknadspodden
Pod #120 – Sommaravsnittet med våra spaningar och trender
Sommaravsnittet från Sälj- och Marknadspodden tar upp trender inom digital […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Sommaravsnittet från Sälj- och Marknadspodden tar upp trender inom digital marknadsföring och försäljning. Vi leverera också vår syn på dessa och delar med oss av lite tips och lärdomar.
Nu är det dags för att reflektera i hängmattan!
Luta dig tillbaka i hängmattan och lyssna in. När du gjort det, tänk tillbaka du med på ditt eget arbete. Ställ dig följande frågor:
- Vad har du lärt dig som du ska ta med dig och fortsätta med?
- Vad ska du göra annorlunda?
- Vad ska du sluta med?
- Vad ska du börja med?
När du vilat dig och gjort din analys kommer du tillbaka utvilad och med ny energi för att göra vad du kan för att ta hand om den alltmer digitala B2B-köparen. En sak är säker – utvecklingen bara fortsätter och vi som ansvarar för marknadsföring och försäljning måste hänga med och göra vad vi kan för att vara …….. Relevanta!
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén