Sälj- & Marknadspodden

Pod #74 – Så ser de största börsbolagen på framtiden

Lyssna på podden där du får reda på vad de största börsbolagen tror om framtiden.

 

Dagens gäst – Mikael Julher

Mikael Julher driver ett företag som heter PMP Marknadskonsult. Dom gör en undersökning varje halvår där dom ställer ett antal frågor till ledningspersoner på de största börsföretagen.

Undersökningen kallas Säljindikatorn och den beskriver vad börsbolagen tror om framtiden. Jag och Micke pratar om resultatet av den senaste underökningen men dyker även ner i trender och börsföretagens största utmaningar.

Om man vill nå Micke går det bra att maila honom på mikael.julher@pmp.se

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén