Sälj- & Marknadspodden
Pod #74 – Så ser de största börsbolagen på framtiden
Lyssna på podden där du får reda på vad de största börsbolagen tror om framtiden.
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Dagens gäst – Mikael Julher
Mikael Julher driver ett företag som heter PMP Marknadskonsult. Dom gör en undersökning varje halvår där dom ställer ett antal frågor till ledningspersoner på de största börsföretagen.
Undersökningen kallas Säljindikatorn och den beskriver vad börsbolagen tror om framtiden. Jag och Micke pratar om resultatet av den senaste underökningen men dyker även ner i trender och börsföretagens största utmaningar.
Om man vill nå Micke går det bra att maila honom på mikael.julher@pmp.se
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén