Sälj- & Marknadspodden

Pod #111 – Att rekrytera marknadschef

I detta avsnitt pratar vi med Jonas Mauritzson från Hammer […]

I detta avsnitt pratar vi med Jonas Mauritzson från Hammer & Hanborg om marknadschefens förändrade roll. Måste man vara en tusenkonstnär som marknadschef? Hur digital måste man vara? Kan man delegera det operativa och själv bara vara strategisk? Frågorna är många och svaren likaså.

Vi kommer in på vad man behöver tänka på när man skall rekrytera marknadschef till sitt företag. Men vi tar även upp hur man bör tänka som marknadsförare för att landa det fina jobbet som marknadschef.

-> Vill du veta vilka krav som man bör ställa på en marknadschef?
Ladda ner vårt White Paper – 8 krav du bör ställa på Marknadschefen

Senaste inläggen

  • Vad är ett CRM system?

    Hubspot

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

    Vad är ett CRM-system? En guide till att integrera HubSpot som ditt CRM-verktyg

  • Hubspot vs Salesforce

    Hubspot

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

    HubSpot vs Salesforce – Vilket verktyg är bäst?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

  • Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B

  • Podd #212 – Målstyrning med OKR

  • Podd #211 – TAM SAM SOM