Sälj- & Marknadspodden

Pod #78 – Social Media Professorn förklarar Social Media för B2B

      Social Media blir allt viktigare för B2B […]

 

the-social-media-professor

 

 

 

Social Media blir allt viktigare för B2B företag. Social Media behöver nyttjas för att stötta alla faser i en kundlivscykel. I detta avsnitt har vi bjudit in Niklas Myhr som titulerar sig “The Social Media Professor”. Han förklarar hur Social Media bör nyttjas inom B2B för att stötta företagets utveckling och tillväxt.

Niklas har en bakgrund från Svensk B2B men har under många år jobba med att utbilda i B2B marknadsföring och Social Media vid Chapman University i USA. Vill ni komma i kontakt med Niklas hittar ni honom via The Social Media Professorn.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén