Sälj- & Marknadspodden

Pod #39 – En B2B marknadsförare besöker studion

I detta avsnitt har Sälj- och marknadspodden fått besök av [...]

 

I detta avsnitt har Sälj- och marknadspodden fått besök av Tomas Tränkner som är en “riktigt” B2B marknadsförare. Tomas delger sin syn på hur den traditonella B2B marknadsföraren behöver tänka för att hänga med i den snabba digitala utvecklingen. I slutet på detta avsnitt delar Sälj- och marknadspodden ut ett R till Tomas som bevis på att han förstår hur en modern Relevant marknadsförare ska jobba.

Sälj- och marknadspodden

Tomas tar emot sitt R i Sälj- och marknadspoddens studio

Tomas hittar ni enklast på LinkedIn.

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Marknadsevent: Den nya digitala kundresan – Se hela eventet

    Marknadsevent: Den nya digitala kundresan – Se hela eventet

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling