Sälj- & Marknadspodden

Pod #38 – En specialist på LinkedIn besöker studion

LinkedIn blir en allt mer viktig och effektiv kanal för […]

LinkedIn blir en allt mer viktig och effektiv kanal för B2B marknadsföring och försäljning. I 90% av alla B2B affärer kommer säljarna in för sent enligt Forrester. För ett år sedan var det 57%. Den snabba förändringen kräver att vi alla börjar jobba med marknadsföring och försäljning på ett nytt sätt. I detta avsnitt intervjuar vi Olle Leckne som av många anses som en av de personer i Sverige som har djupaste kunskapen på området. Olle har bland annat startat LI Sverige som är en grupp på LinkedIn. 

Poddstudio

Lars till höger och Olle till vänster spelar in Poddcast om LinkedIn

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten