Sälj- & Marknadspodden
Pod #34 – Vi går till botten med Social Media
Social Media marketing är avgörande för framgång för den moderna […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Social Media marketing är avgörande för framgång för den moderna digital marknadsföraren och säljaren. För att gå till botten med ämnet har Sälj- och Marknadspodden bjudit in Jonas Colliander som är forskare på Social Media på Handelshögskolan i Stockholm. Jonas delar med sig om vad som är drivkraften bakom Social Media och hur man i grunden ska tänka för att bli framgångsrik. Mycket handlar om att förstå hur vår hjärna fungerar i grunden. Jonas hittar ni enligt nedan.
Jonas Colliander, Ph.D.
Assistant Professor
Center for Consumer Marketing
Stockholm School of Economics
Jonas.colliander@hhs.se
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén