Sälj- & Marknadspodden

Pod #34 – Vi går till botten med Social Media

Social Media marketing är avgörande för framgång för den moderna […]

 

Social Media marketing är avgörande för framgång för den moderna digital marknadsföraren och säljaren. För att gå till botten med ämnet har Sälj- och Marknadspodden bjudit in Jonas Colliander som är forskare på Social Media på Handelshögskolan i Stockholm. Jonas delar med sig om vad som är drivkraften bakom Social Media och hur man i grunden ska tänka för att bli framgångsrik. Mycket handlar om att förstå hur vår hjärna fungerar i grunden. Jonas hittar ni enligt nedan.

Jonas Colliander, Ph.D.
Assistant Professor
Center for Consumer Marketing
Stockholm School of Economics
Jonas.colliander@hhs.se

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete