Sälj- & Marknadspodden

Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

Vi gästas av Eva Skoglund, med gedigen erfarenhet som produktchef! Lyssna för värdefulla insikter om produktens värde och hur du skapar försäljningsframgångar.

Eva Skoglund i Sälj- & Marknadspodden

Insikter från en erfaren produktchef

I detta avsnitt av Sälj- & Marknadspodden pratar vi produktledning och marknadsföring inom B2B! Tillsammans med vår gäst, Eva Skoglund, utforskar vi betydelsen av att förstå och effektivt kommunicera värdet i dina produkter, samt hur man mäter prestation och optimerar försäljningsframgångar.

Eva delar med sig av sin omfattande erfarenhet inom olika sektorer, inklusive telekom, flyg och försvar, medicinteknik, fordonsindustrin, tillverkning av kiselbaserade produkter och processindustri. Hennes kunskap sträcker sig från små organisationer med 20 anställda till jättar som Intel med över 100 000 anställda.

Detta avsnitt erbjuder insikter och inspiration för att ta din affärsstrategi till nästa nivå genom att skapa alignment mellan säljmarknad och produktledning. Missa inte detta avsnitt med Eva Skoglund!

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    Marknadssoffan

    Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort

    Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort

  • Bygga varumärke

    Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken

    Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken

Senaste poddavsnitten

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

  • Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B