Sälj- & Marknadspodden

Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

Vi gästas av Eva Skoglund, med gedigen erfarenhet som produktchef! Lyssna för värdefulla insikter om produktens värde och hur du skapar försäljningsframgångar.

 

Eva Skoglund i Sälj- & Marknadspodden

Insikter från en erfaren produktchef

I detta avsnitt av Sälj- & Marknadspodden pratar vi produktledning och marknadsföring inom B2B! Tillsammans med vår gäst, Eva Skoglund, utforskar vi betydelsen av att förstå och effektivt kommunicera värdet i dina produkter, samt hur man mäter prestation och optimerar försäljningsframgångar.

Eva delar med sig av sin omfattande erfarenhet inom olika sektorer, inklusive telekom, flyg och försvar, medicinteknik, fordonsindustrin, tillverkning av kiselbaserade produkter och processindustri. Hennes kunskap sträcker sig från små organisationer med 20 anställda till jättar som Intel med över 100 000 anställda.

Detta avsnitt erbjuder insikter och inspiration för att ta din affärsstrategi till nästa nivå genom att skapa alignment mellan säljmarknad och produktledning. Missa inte detta avsnitt med Eva Skoglund!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt