Sälj- & Marknadspodden

Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

Vi utforskar AI:s inflytande på den digitala B2B-köparen, tillsammans med AI-experten Sondre Kristoffersen från Simplifai. Hur ser egentligen framtidens försäljning och marknadsföring ut?

 

Så navigerar du framgångsrikt AI inom B2B

I avsnitt 218 av Sälj- & Marknadspodden fortsätter vi på temat AI. Denna gång ligger fokus på AI:s potentiella inflytande inom försäljning och marknadsföring för den digitala B2B-köparen!

Med oss har vi en framstående expert inom AI, nämligen Sondre Kristoffersen från Simplifai. Han guidar oss genom olika applikationsområden för AI och ger oss ovärderliga insikter om vad man bör tänka på för att starta AI-projekt.

Häng med i denna fängslande diskussion om vikten av att inte underskatta AI! Vi pratar om hur det kan vara avgörande att ta små steg samtidigt som man behåller den stora visionen vid implementeringen.

Vill du komma i kontakt med Kristoffer? Skicka gärna ett DM på LinkedIn.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb