Sälj- & Marknadspodden
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Vi utforskar AI:s inflytande på den digitala B2B-köparen, tillsammans med AI-experten Sondre Kristoffersen från Simplifai. Hur ser egentligen framtidens försäljning och marknadsföring ut?
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Så navigerar du framgångsrikt AI inom B2B
I avsnitt 218 av Sälj- & Marknadspodden fortsätter vi på temat AI. Denna gång ligger fokus på AI:s potentiella inflytande inom försäljning och marknadsföring för den digitala B2B-köparen!
Med oss har vi en framstående expert inom AI, nämligen Sondre Kristoffersen från Simplifai. Han guidar oss genom olika applikationsområden för AI och ger oss ovärderliga insikter om vad man bör tänka på för att starta AI-projekt.
Häng med i denna fängslande diskussion om vikten av att inte underskatta AI! Vi pratar om hur det kan vara avgörande att ta små steg samtidigt som man behåller den stora visionen vid implementeringen.
Vill du komma i kontakt med Kristoffer? Skicka gärna ett DM på LinkedIn.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital marknadsföring
Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)
Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)
Digital marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Senaste poddavsnitten
Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb