Sälj- & Marknadspodden

Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft

I avsnitt 214 av Sälj- & Marknadspodden pratar vi PR! Branschexperten Jonas Pertoft förklarar PR:s avgörande roll i dagens medielandskap, samt hur du drar nytta av denna kraftfulla kommunikationsmetod.

 

Jonas Pertoft

Få ut det mesta av PR i dagens medielandskap

I detta avsnitt har vi bjudit in en branschexpert, Jonas Pertoft, som är en erfaren PR-konsult och aktiv medlem i branschföreningen för svenska PR-byråer.

Tillsammans diskuterar vi PR:s integrerade roll i försäljning och marknadsföring och vikten av att ha flera initiativ igång parallellt för att maximera PR-effekten.

Lyssna när Jonas ger praktiska råd om hur du kan skapa en effektiv PR-strategi och mäter PR-effekten genom “share of voice”. Missa inte detta avsnitt om du vill ta dina PR-insatser till nästa nivå och få en bättre förståelse för din varumärkesposition i dagens medielandskap.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete