Sälj- & Marknadspodden
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
I avsnitt 214 av Sälj- & Marknadspodden pratar vi PR! Branschexperten Jonas Pertoft förklarar PR:s avgörande roll i dagens medielandskap, samt hur du drar nytta av denna kraftfulla kommunikationsmetod.
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Få ut det mesta av PR i dagens medielandskap
I detta avsnitt har vi bjudit in en branschexpert, Jonas Pertoft, som är en erfaren PR-konsult och aktiv medlem i branschföreningen för svenska PR-byråer.
Tillsammans diskuterar vi PR:s integrerade roll i försäljning och marknadsföring och vikten av att ha flera initiativ igång parallellt för att maximera PR-effekten.
Lyssna när Jonas ger praktiska råd om hur du kan skapa en effektiv PR-strategi och mäter PR-effekten genom “share of voice”. Missa inte detta avsnitt om du vill ta dina PR-insatser till nästa nivå och få en bättre förståelse för din varumärkesposition i dagens medielandskap.
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital marknadsföring
Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)
Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)
Digital marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Senaste poddavsnitten
Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC
Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B
Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt