Sälj- & Marknadspodden

Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

En digital transformation kräver tid och omtanke. Idag är det nödvändigtvis inte bäst produkt som vinner – det är produkten som bäst kommunicerar värdet för en kund.

Sälj och Marknadspodden

4 utmaningar

En digital transformation kräver tid och omtanke. Idag är det nödvändigtvis inte bäst produkt som vinner – det är produkten som bäst kommunicerar värdet för en kund.

För att göra just det behöver sälj och marknad ha koll på idealkunden och få ordning på de fyra största utmaningarna inom digital försäljning:

  • Contentproduktion
  • Driva trafik
  • Ta hand om leads
  • Stänga affärer

I det här avsnittet pratar vi om hur man på bäst sätt tacklar dessa utmaningar för att i framtiden vara det vinnande företaget. Lyssna på avsnittet “Hur du får sälj och marknad att leverera tillväxt 2022”!

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #208 – The future state of trust

  • Podd #207 – Vad gör vi åt kompetensbristen inom B2B?

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

Alla poddavsnitten