Sälj- & Marknadspodden
Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden
Är du redo för en cookie-lös framtid? Vi ger dig tips på hur du ska gå vidare utan tredjepartskakorna och utan att tappa din målmarknad.
Podcast: Play in new window | Download

Dagens gäst – Anders Uhlin
Är du redo för en cookie-lös framtid?
Anders Uhlin är Nordenchef på teknikbolaget Quantcast. Han har stenkoll på digital marknadsföring och annonsering i världen utanför Google och Facebook – och utan cookies.
I det här avsnittet av Sälj- och Marknadspodden pratar vi om varför en blå länk på internet kan kosta mer än en TV-reklam spot, hur man når sin målgrupp på det “öppna internet” och vem som egentligen är förloraren när kakorna försvinner.
Podden får dig att tänka efter och ger tips på hur du ska gå vidare utan tredjepartskakorna och utan att riskera att tappa din målmarknad.
Läs mer om ämnet i bloggen: Slutet för tredjepartscookies & framtidens digitala marknadsföring
Senaste inläggen
Marknadssoffan
Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort
Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort
Bygga varumärke
Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken
Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken
Senaste poddavsnitten
Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B