Sälj- & Marknadspodden

Podd #197 – Bygga varumärke inom B2B

Varför är det så viktigt att bygga ett starkt varumärke inom B2B? Lyssna på podden och få svaret från varumärkesgurun Pelle Josephson

 

Pelle Josephsson bygger varumärke

Dagens gäst – Pelle Josephson

Varför räcker det inte att endast prata om våra produkter och deras egenskaper med våra kunder? Varför är det så viktigt att bygga ett starkt varumärke inom B2B?

Det och mycket mer kommer vi att ta upp i detta avsnitt av Sälj- och Marknadspodden där vi idag gästas av varumärkesgurun Pelle Josephson.

Pelle har arbetat i gränslandet mellan marknadskommunikation och affärsutveckling under hela sitt arbetsliv och varit konsult på flera olika reklambyråer, bl.a. en längre tid på DDB. Idag driver han den egna marknadsbyrån Spaze relations.

Lyssna på podden eller ta del av den skriftliga intervjun här.

Bygga varumärke för B2B

Läs gärna vårt blogginlägg om Vikten av att bygga ett starkt varumärke

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech