Vi pratar givetvis om krisen. Men ur ett positivt perspektiv. Henrik Larsson-Broman går igenom åtta punkter om hur man skaffar sig den rätta mentala inställningen och sedan hur man kan agera för att trots allt göra det bästa av denna kris.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital marknadsföring

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

  • Digital marknadsföring

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

Senaste poddavsnitten

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup