Vi pratar givetvis om krisen. Men ur ett positivt perspektiv. Henrik Larsson-Broman går igenom åtta punkter om hur man skaffar sig den rätta mentala inställningen och sedan hur man kan agera för att trots allt göra det bästa av denna kris.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #12: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

    #12: Personalomsättning: Hur får man som företag sina anställda att stanna kvar?

  • Marknadssoffan

    #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

    #011: Content: Hur ska företag konkurrera med individuella kreatörer?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete

  • Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft