Sälj- & Marknadspodden

Pod #98 – Marknadsför så LITE som möjligt

Istället för att satsa allt på ett bräde skall man […]

Istället för att satsa allt på ett bräde skall man försöka hitta ett sätt att marknadsföra med minsta möjliga insats och att sedan skala upp om det är bärkraftigt. Det nya buzz word vi tar i podden är Minimal Viable Marketing. Ännu ett begrepp som hämtas från programvaruutveckling.

Och om du är sugen på en godisbit är du välkommen förbi kontoret och vår lilla godiskiosk.

Godiskiosk

Godiskosken

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten