The Membership economy

In this episode of the sales and marketing podcast Anders Hermansson is interviewing Robbie Kellman Baxter, the author of the book called The membership economy.

Membership economy is a modern way of doing business where focus is on providing value to the customer over time and aiming for the really long relationship.

Robbie’s book cover all aspects of what is needed to earn that forever transaction. In the interview we cover what it takes to be a membership economy company, with everything from rethinking of the offering to hiring completely new kinds of people to the organization.

If you want to reach Robbie you can find her on LinkedIn or you can send an email to rbaxter@peninsula-strategies.com.

Enjoy!

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring