Sälj- & Marknadspodden

Pod #8 – Möjligheterna och utmaningarna med content marketing

Lasse har varit i Göteborg och träffat mannen som myntade […]

Lasse har varit i Göteborg och träffat mannen som myntade begreppet content marketing, Joe Pulizzi från Content Marketing Institute. Det blev ett samtal om möjligheterna men även utmaningarna kring content marketing.

Vi tar även upp säljarnas förändrade roll nu när köparna ändrar beteende. Gartner har chockerande siffror som vi reflekterar över.

Vi konstaterar även att det bara finns en båt att sitta i.

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten