Sälj- & Marknadspodden

Pod #76 – Att leda i snabb förändring

Många marknads- och säljchefer står inför en snabb förändring av […]

Leda i förändring

Många marknads- och säljchefer står inför en snabb förändring av både sig själva och sina organisationer. Förändringstakten har nog aldrig varit högre än nu när vi måste anpassa oss mot ett helt nytt digitalt beteende på köparsidan.

För att stötta er som ledare i denna utmaning har sälj- och marknadspodden valt att fokusera detta avsnitt på ämnet, “att leda i snabb förändring”. Vi har intervjuat Holger Björklund som har lång erfarenhet av att jobba med både chefer och organisationer i snabb förändring. I avsnittet kan ni ta del av Holgers rekommendationer.

Holger har sin egen podd, Rekondo som handlar om ledarskap. Ni hittar den här. I vårt avsnitt rekommenderar Holger Kotter som en inspiration till chefer som lever i ett snabbt förändringstempo. Studera deras webb här. Ni kan hitta egen inspiration i några av avsnitten i Rekondo podden. Lyssna gärna på avsnitt 1 om ledarskap och tillit eller avsnitt 3 som handlar om inre och yttre tillväxt.

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten