Sälj- & Marknadspodden
Pod #68 – Julklappar
I detta julavsnitt av Sälj- & Marknadspodden delar Lars Dahlberg, […]
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
I detta julavsnitt av Sälj- & Marknadspodden delar Lars Dahlberg, Sabrina Romanov, Maria Rados Ivemyr och Anders Hermansson med sig av erfarenheter och vissa förutsägelser inom området digitala relationer.
Vi pratar om hur den nya affärsgenereringsfunktionen behöver vara organiserad, hur CRM är en viktig del i flödet och hur man gör för att få bättre förståelse för de digitala köparnas beteende.
God Jul
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM