Sälj- & Marknadspodden

Pod #59 – byBricks digitala marknadsföringsresa

Det här avsnittet av sälj- och marknadspodden handlar om starten […]

 

Digitala Marknadsföringsresa

Det här avsnittet av sälj- och marknadspodden handlar om starten för bolaget byBricks digitala marknadsföringsresa. byBrick är ett konsultbolag med ca 90 anställda som nyligen tagit beslutet att satsa på att utveckla sin digitala marknadsföring.

Vi planerar att spela in en serie med poddar som beskriver byBricks projekt. Syftet är att ge er som lyssnar en inblick i hur ett projekt kan bedrivas samt de utmaningar, erfarenheter och möjligheter som byBrick stöter på. Avsnittet är inspelat i våra förfäder, Vikingarnas fotspår på Island. Vill ni lära er mer om byBrick så hittar ni det här www.bybrick.se.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén