Dagens gäster- Roger Ström och Martin Vendel

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden gör vi en intervju med författarna Roger Ström och Martin Vendel. De har nyligen kommit ut med den svenska boken om digital marknadsföring. Riktigt intressant att det kommer bra svenska böcker i ämnet.

Boken har en bra struktur och innehåll. Passar utmärkt för personer i ledande ställning inom svenskt näringsliv. Den ger bra förståelse för nuläget och hur man bör tänka för att lyckas med sin marknadsföring i den digitala era vi lever i.

I detta avsnitt får du en övergripande inblick i bokens innehåll. I podcasten nämns att boken är nominerade till ett pris. Det är tyvärr inte sant i nuläget när podden släpps. Vill ni hitta mer information om boken så gör ni det här.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars