Pod #58 – Den svenska boken om digital marknadsföring

Den svenska boken om digital marknadsföring

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden gör vi en intervju med författarna Roger Ström och Martin Vendel. De har nyligen kommit ut med den svenska boken om digital marknadsföring. Riktigt intressant att det kommer bra svenska böcker i ämnet.

Boken har en bra struktur och innehåll. Passar utmärkt för personer i ledande ställning inom svenskt näringsliv. Den ger bra förståelse för nuläget och hur man bör tänka för att lyckas med sin marknadsföring i den digitala era vi lever i.

I detta avsnitt får du en övergripande inblick i bokens innehåll. I podcasten nämns att boken är nominerade till ett pris. Det är tyvärr inte sant i nuläget när podden släpps. De tre första som skickar ett mail till lars.dahlberg@businessreflex.se får ett gratis exemplar. Vill ni hitta mer information om boken så gör ni det här.

I podcasten pratar vi om en modell som beskriver köpresan. Här hittar du modellen.

Digitala köpresan

By |2015-10-12T23:53:21+00:00oktober 12th, 2015|Podcast|