Sälj- & Marknadspodden
Pod #57 – Strategi beroende på livscykel
Många bolag tänker för traditionellt på marknadsföring. De flesta tycker […]
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Många bolag tänker för traditionellt på marknadsföring. De flesta tycker nog att man skall vara lite med i det digitala. Men resursfördelningen och timing är i de flesta fall fel utifrån rådande omständigheter.
Om man tänker för traditionellt när man lägger sin budget blir fördelningen garanterat fel och risken är stor att man misslyckas med sin lansering.
Man kan säga att det är en riktig groda att tänka fel.
Vi pratar med om hur man bör tänka. Podden spelades in fredag förmiddag den 2 oktober 2015.
Senaste inläggen
Senaste poddavsnitten
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B
Podd #212 – Målstyrning med OKR
Podd #211 – TAM SAM SOM