Sälj- & Marknadspodden

Pod #56 – Storytelling i den nya marknadsföringseran

Vad har en Virtual Reality upplevelse med storytelling att göra? [...]

 

storytelling

Vad har en Virtual Reality upplevelse med storytelling att göra? I den nya marknadsföringseran som vi just nu befinner oss i är upplevelser allt viktigare som ett sätt att förmedla vår historia. Storytelling är en utmaning för många inom B2B. Vi behöver bli bättre på att jobba med storytelling för att vi ska bli relevanta för våra framtida moderna B2B köpare. I detta avsnitt har vi bjudit in Carla Johnson som är expert inom området. Hon är bland annat medförfattare till boken “The 7-th era om marketing”. Ta del av Carlas erfarenheter. Vill ni komma i kontakt med Carla så hittar ni henne här.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt