Sälj- & Marknadspodden

Pod #55 – Revisorn som blev digital marknadsförare

Redovisnings- och revisionsbyrån Revideco har under 2015 satsat på att […]

 

Revisor

Redovisnings- och revisionsbyrån Revideco har under 2015 satsat på att utveckla en digital marknadsstrategi. Det är inte så många traditionella B2B bolag i Sverige som gjort en större satsning på digital marknadsföring. I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden gästas vi av Erik Emilsson som är partner, grundare och VD på Revideco. Han kan nu mera även titulera sig digital marknadsförare. Han berättar om hur de har lyckats och hans erfarenheter från projektet. Vill ni komma i kontakt mer Erik eller Revideco hittar ni honom enklast på LinkedIn genom att söka på Erik Emilsson eller via www.revideco.se.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb