Sälj- & Marknadspodden

Pod #51 – Partnerstrategier och digital marknadsföring B2B

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden har vi valt […]

 

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden har vi valt att fokusera diskussionen kring hur partnerstrategier inom B2B påverkas av den allt mer digitala köparen och de hot och möjligheter det innebär för olika delar av värdekedjan.

För att gå till botten med ämnet har vi bjudit in Anders Bergström och Thomas Norrby till studion. Anders och Thomas har lång erfarenhet från att jobba med partnerstraregier inom B2b. De jobbar nu som konsulter på företaget Antoma som specialiserat sig inom detta område.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital Marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

  • Digital Marknadsföring, Hubspot

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

    HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén