Sälj- & Marknadspodden

Pod #51 – Partnerstrategier och digital marknadsföring B2B

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden har vi valt […]

 

I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden har vi valt att fokusera diskussionen kring hur partnerstrategier inom B2B påverkas av den allt mer digitala köparen och de hot och möjligheter det innebär för olika delar av värdekedjan.

För att gå till botten med ämnet har vi bjudit in Anders Bergström och Thomas Norrby till studion. Anders och Thomas har lång erfarenhet från att jobba med partnerstraregier inom B2b. De jobbar nu som konsulter på företaget Antoma som specialiserat sig inom detta område.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring