Sälj- & Marknadspodden

Pod #41 – Så här införde PriceGain en digital marknadsföringsstrategi?

PriceGain är ett tjänsteföretag som valt att satsa på att […]

 

PriceGain är ett tjänsteföretag som valt att satsa på att införa en digital marknadsföringsstrategi baserat på Content Marketing. Anders Bley som är Senior Partner på PriceGain har ansvar för projektet. Han berättar om deras resa och delar med sig av sina erfarenheter från verkligheten. Anders hittar ni på www.pricegain.com eller på LinkedIn genom att söka på Anders Bley.

 

 

 

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Digital Marknadsföring, Hubspot

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

    Från implementering till ROI: En guide för marknadschefer om MA och CRM-system

  • Försäljning, Webinar

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

    Öka din marknadseffektivitet med AI – Livestream med Business Reflex

Senaste poddavsnitten

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt

  • Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring