Sälj- & Marknadspodden
Pod #36 – Social affärsutveckling i nätverksekonomin
Podcast: Play in new window | Download
Podcast: Play in new window | Download
Dagens gäst – Birgitta Edberg
Den digitala utveckling får i en rasande fart och det påvekar bolagens affärsmodeller inte bara marknadsföring och försäljning. 1900-talets affärsmodeller är inte lika effektiva längre men många styrs trots allt av dessa. Det är dags att se sig om efter alternativa affärsmodeller.
Sälj- och marknadspodden har därför valt att intervjua Birgitta Edberg som skrivit boken “Social affärsutveckling i nätverksekonomin”. Häng med in i den nya världen och lyssna in.
Boken hittar du lätt hos de vanliga bokhandlarna. Birgitta kan ni hitta på LinkedIn eller via Twitter @birgittabiz.
Senaste inläggen
Marknadssoffan
Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort
Premiär: En podcast om marknadsföring, produktivitet och livet i stort
Bygga varumärke
Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken
Thought Leader Ads på LinkedIn: Ny Era för Personliga Varumärken
Senaste poddavsnitten
Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete
Podd #214 – Maximera din PR-effekt med Jonas Pertoft
Podd #213 – Förstå köpresan inom B2B