Sälj- & Marknadspodden

Pod #33 – Det relevanta och friktionsfria företaget

I samband med vårt arbete med att införa modern digital […]

 

friktionsfritt

Friktionsfritt

I samband med vårt arbete med att införa modern digital marknadsföring för B2B bolag har det blivit uppenbart att det i stor omfattning även påverkar många B2B bolag utifrån hur deras produkter och tjänster paketeras, köps och levereras. Hela synsättet som den moderna marknadsföringen jobbar med kan få stora positiva effekter. I detta avsnitt beskriver tänket. Häng med och lyssna…….

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Marknadssoffan

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

    #016: Spontansnack: Ett avsnitt om kost och hälsa

  • Marknadssoffan

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

    #015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?

Senaste poddavsnitten

  • Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén

  • Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars

  • Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning

  • Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech

  • Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring

  • Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik

  • Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg

  • Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete