Sälj- & Marknadspodden

Pod #33 – Det relevanta och friktionsfria företaget

I samband med vårt arbete med att införa modern digital [...]

 

friktionsfritt

Friktionsfritt

I samband med vårt arbete med att införa modern digital marknadsföring för B2B bolag har det blivit uppenbart att det i stor omfattning även påverkar många B2B bolag utifrån hur deras produkter och tjänster paketeras, köps och levereras. Hela synsättet som den moderna marknadsföringen jobbar med kan få stora positiva effekter. I detta avsnitt beskriver tänket. Häng med och lyssna…….

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • Digital marknadsföring

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

    Så implementerar du programmatisk annonsering för personaliserad displayannonsering inom B2B

  • Digital marknadsföring

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

    AI-driven B2B-marknadsföring 2025: Hyper-personalisering och prediktiv analys

Senaste poddavsnitten

  • Podd #233 – Utmaningarna med AI i marknadsföring och AI-plattformen BRAIN

  • Podd #232 – Anpassa dig till “AI-eran”: Utmaningar och möjligheter för framtidens marknadsföring

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup