Sälj- & Marknadspodden
Pod #26 – Sökordsoptimering (SEO) hur fungerar det idag?
Sökordsoptimering (SEO) har snabbt förändrats i och med att Google […]
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Sökordsoptimering (SEO) har snabbt förändrats i och med att Google har ändrat på sina algoritmer samtidigt som Content Marketing blir allt mer populärt. Hur påverkar det hur du som B2B marknadsförare ska jobba med SEO? B2B köparen blir allt mer digital och avancerad i sitt sätt att söka information på nätet. Att bli hittat för relevanta saker blir allt viktigare. I detta avsnitt av sälj- och marknadspodden intervjuar vi SEO experten David Nilsson som ger oss råd och tips.
David erbjuder i slutet på podden den första som kontaktar honom via hans web seod.se/smpodd en gratis SEO-analys av din website. Passa på genom att vara först till kvarn. David har också sammanfattat lite av det som vi går igenom under podden i en bloggpost.
GOD JUL önskar Sälj- och Marknadspodden
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Digital Marknadsföring, Försäljning
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi
Digital Marknadsföring, Hubspot
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
HubSpot-rapportering: Vilka attributionsmodeller ska du använda och när?
Senaste poddavsnitten
Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet
Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte
Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup
Podd #225 – New model selling
Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt
Podd #223 – Marknadschefens omöjliga jobb
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars