Sälj- & Marknadspodden
Pod #22 – Skrivet content är kritiskt för framgång
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Podcast: Play in new window | Download | Embed
Subscribe: Apple Podcasts | RSS | https://podcasts.apple.com/se/podcast/s%C3%A4lj-och-marknadspodden/id864322945
Dagens gäst – Anna Kleinwichs Magnusson
För att lyckas med Content Marketing och kunna hjälpa den allt mer digitala B2B köparen är skrivet content avgörande för framgång. Enligt Social Media Examiner och deras undersökning Social Media Marketing Industry Report 2014 är det hela 94% av alla marknadsförare som anser att skrivet content är viktigast.
För att hjälpa våra lyssnare att bättre förstå hur man ska jobba med skrivet content och få det att fungera har vi spelat in en intervju med Anna Kleinwichs Magnusson. Anna driver Stockholm Skrivbyrå och har lång erfarenhet av skrivet content.
I slutet på intervjun erbjöd sig Anna att ge 2 timmars gratis coaching till de 5 första lyssningar som skickar ett mail till anna@stockholmsskrivbyra.se. Vi rekommenderade också boken Evry Body Writes av Ann Hendley
Anna får ni tag på via www.stockholmsskrivbyra.se
Vill du uppgradera din marknadsföring?
Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.
Ring oss! 08-703 25 40
Senaste inläggen
Marknadssoffan
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
#015: Mätning: Varför är det så lätt att hamna i fällan av att fokusera på top-funnel KPI:er?
Marknadssoffan
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
#014: AI-bedrägerier: Vilka risker uppstår när AI används till deepfake content?
Senaste poddavsnitten
Podd #222 – Hållbarhet som konkurrensfördel – Ett samtal med Erik Hedén
Podd #221 – Framtidens CRM – Optimering och AI med Anders och Lars
Podd #220 – Skapa alignment mellan marknad och produktledning
Podd #219 – Att växa snabbt och smart: Lärdomar från Brightbids framgångsresa inom AI och adtech
Podd #218 – AI-revolutionen inom Försäljning och Marknadsföring
Podd #217 – Framtiden med AI: Utmaningar, Möjligheter och Etik
Podd #216 – Maximera AI-potentialen med low-code, no-code verktyg
Podd #215 – Få ut mer effekt av företagets strategiarbete