Sälj- & Marknadspodden

Pod #21 – Den digitala köparen gör revolution

Vi pratar om den digitala köparen. Det är så viktigt! [...]

 

saljmarknadspodden_v1

Vi pratar om den digitala köparen. Det är så viktigt!

Vi tittar på en undersökningen “The quartz global executive studie“.

Vilka device är vanligast när man konsumerar nyheter? Gissa vilken traditionellt sätt helt dominerande enhet som numera får endast 2% av vår tid.

Facebook seglar upp som en viktig kanal för marknadsföring även inom B2B.

Facebook och twitter äter morgontidningarna till frukost.

Vill du uppgradera din marknadsföring?

Från enstaka kampanjer till din kompletta digitala avdelning. Vi skräddarsyr lösningar som lyfter din marknadsföring.

Senaste inläggen

  • digitala kundresan

    Digital marknadsföring

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

    Event: Den nya digitala kundresan (Stockholm, 30 januari)

  • Digital marknadsföring, Försäljning

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

    Så kan du arbeta med en reversed funnel utan att implementera en fullskalig ABM-strategi

Senaste poddavsnitten

  • Pod #231 – Så stänger du fler affärer med MEDDICC

  • Podd #230 – Skapa Thought Leadership, en viktig strategi för marknad och sälj inom B2B

  • Podd #229 – Så skriver du texter som får kunder att agera

  • Podd #228 – Branding baserat på metoden perodiska systemet

  • Podd #227 – Referensförsäljning med Alexander Slotte

  • Podd #226 – AI med Pontus Staunstrup

  • Podd #225 – New model selling

  • Podd #224 – Marknadsföringen ger ingen effekt