Sälj- & Marknadspodden

Pod #20 – Digitala personliga varumärken

Bolagets varumärke har alltid varit viktigt. Fler och flera har […]

Bolagets varumärke har alltid varit viktigt. Fler och flera har börjat fokusera på sitt personliga varumärke och att utveckla det. I den digitala världen blir det extra viktigt att konsekvent jobba med att utveckla sitt digital varumärke. Sälj- och Marknadspodden har bjudit in Anna Karin Lingham som skriver böcker och föreläser i ämnet. Lär dig mer om hur du ska utveckla ditt digitala varumärke och hur det hänger ihop med bolagets genom att lyssna på Sälj- och marknadspodden #20.

Personligt Varumärke

Personligt Varumärke

Anna Karins bok “Visa ditt rätta jag” kan du få gratis om du är en av de tre första som skickar ett mail till anna-karin@linghamenterprise.se.

Vill du komma i kontakt med Anna Karin gör du det här www.linghamenterprise.se.

Senaste inläggen

  • Varumärkeskännedom

    Bygga varumärke

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

    Varumärkeskännedom inom B2B – allt du behöver veta

  • KPI marknadsföring

    Försäljning

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

    10 KPI:er att hålla koll på för ökad tillväxt inom B2B

Senaste poddavsnitten

  • Podd #206 – Marknadsföring inom komplexa köp

  • Podd #205 – Så får du sälj och marknad att leverera tillväxt 2022

  • Podd #204 – Så påverkas du av cookiedöden

  • Podd #203 – Så konkurrerar du med giganter som Google och Facebook

  • Podd #202 – Sälj mer genom att kombinera inbound och outbound försäljning

  • Podd #201 – CAC payback och hemligheten bakom mer tillväxt

  • Podd #200 – Varumärkesskydd och domäner

  • Podd #199 – Generera digitala affärer som B2B SaaS-bolaget Pitchflow

Alla poddavsnitten